Nie można uruchomić aplikacji ClickOnce | Cyber Centrum

Cyber Centrum |

Blog firmowy – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, rozwiązania powtarzających się problemów naszych klientów, porady informatyczne, nowinki z branży IT, informacje z życia firmy
Subskrybuj RSS

Nie można uruchomić aplikacji ClickOnce

poniedziałek Wrz 18, 2017

Jeśli kiedykolwiek natraficie na błąd tego typu:

„Nie można uruchomić aplikacji. Skontaktuj się z dostawcą aplikacji” przy próbie uruchomiania aplikacji .application ClickOnce, a w logach znajdziesz błąd „Nie można zainstalować tej aplikacji, ponieważ jest już zainstalowana aplikacja o tej samej tożsamości. Aby zainstalować tę aplikację, zmodyfikuj wersję jej manifestu lub odinstaluj już istniejącą aplikację.” to mam poste rozwiązanie.

Najprościej wejść do katalogu gdzie przechowywane są aplikacje ClickOnce czyli:

  • w systemie Windows 7, 8, 10 jest to c:\Users\Twoja_Nazwa\local\Apps\2.0\
  • w systemie Windows XP jest to c:\Documents and Settings\Local Settings\Apps\2.0\

i usuń folder związany z tą aplikacją. Następnie uruchom ją ponownie i wszystko powinno być OK.

 

Zadaj pytanie / Napisz komentarz